söndag 13 april 2008

Hemfärd

Nu ska vi snart börja röra oss hemåt.. Har varit så skönt att vara här. Pratade med Tine igår, fan att jag inte hört av mig till henne! Men det blev ju bestämt i sista sekunden... Vi tänker alla fall kanske åka till London i höst, haha! Fan va skoj!
Har varit duktig och skrivit svar på en hel del instuderingsfrågor, men nu orkar jag nog inte mer, får bli ett senare problem. En sak jag inte kan skjuta upp är min fördjupning i stroke eller snarare hemiplegi, som jag ska presentera imorgon.. Måste nog ta och börja med det på båten.. hehe..
Mor ska bjuda på a la carte på båten, mumma.. Hoppas dom har något gott att bjuda på! Fy vilket snusk-väder det är, regn.. Har inte alls någon lust att gå till pendeln.. Nåja, måste packa ihop nu!
Synes gott folk.

Inga kommentarer: