onsdag 23 april 2008

Längtar

Har inte alls pluggat så mycket som jag tänkt mig idag.. Fy mig. Åkte till västernäs för jag hade tänkt sitta i solen, men fy fan va kallt det var idag. Istället har jag och far plockat grenar på gården (en gubbe va där och klippte äppelträden), sparkat fotboll med hundarna och så har jag demolerat min gamla illerbur som stått ute på gården, där fick man göra av med en del agressioner! Sedan var jag trött och la mig på soffan ett tag.. Och nu är jag hemma, men nu har jag pluggat en timme åtminstone, och lite till måste jag orka med!
Satt och tänkte tillbaka på Gran Canaria idag.. Gud vad jag vill tillbaka.. Allt var så bekymmerslöst, man gjorde bara vad man ville, inga förpliktelser, inga måsten, bara vara! Ahh, vad jag saknar det! Allting var helt underbart, vi skrattade oss igenom hela semestern, så skoj.. Vilka minnen vi har, haha! Skulle kunna åka nu om jag bara hade haft pengar.. Men så bra har man det inte just nu, jag är verkligen luspank nu, har inte pengar till någonting. Livet är underbart.
Nu ska jag plugga 20 minuter till innan sjukhuset börjar, dom hämtar ju en patient från Åland idag, spännande!

Inga kommentarer: