söndag 20 april 2008

Soool

Då är helgen snart förbi. Tusan vad tiden går snabbt. Igår var jag över till sthlm över dagen med Marie. Träffade kusin Tine i sthlm, skoj att träffas, det blir ju ett tag mellan gångerna! Men vad jag var trött och slut hela dagen.. Vi hade ju tänkt att vi skulle åka ut efter vi kommit hem, men efter att sprungit på en hel dag i sthlm så kände jag inte riktigt suget.. Fötterna värkte och benen värkte och man kände sig inte överdrivet fräsch kan jag lova. Snacka om att det var skönt att duscha och lägga sig i sängen sen!
Idag har jag pluggat (väldigt lite..) sen har jag suttit ute i solen i kalmarnäs och pratat med syster och en av grannarna där, vilket resulterade att jag nu har världens fulaste bränna.. Trodde inte jag skulle få så mycket färg av den lilla stunden, men tydligen.. Förhoppningsvis bleknar den snart, eller så är det så fint att jag kan jämna ut den =)
Känner mig lite krasslig idag, vaknade av att jag inte fick någon luft idag, så täppt. Men det släppte, känner mig allmänt hängig och trött, så där som man gör när man håller på att få någon flunsa. Ringde mor och bad henne sätta igång bastun, så jag ska åka dit om en stund och få upp värmen! Sen är det soffan/sängen som gäller resten av kvällen..
Imorgon är det skola igen, men sedan är jag ledig i tre dagar, på fredag är det tenta och på måndag är det dags att gå på praktik igen!
Helt otroligt vad tiden går!

Inga kommentarer: