måndag 7 april 2008

Uppdate








Då är det dags att uppdatera lite.
Helgen var super-rolig! Hade ju som sagt överraskningsfest
ör våran Johan i lördags, och överraskad blev han! Hade
inte anat någonting, lyckat med andra ord! Hade jätte
skoj hela kvällen, bortsett från den lilla stunden då
farbror blå hälsade på :S Sen bar det av till Arken, och
oj oj vad full jag var.. Fast jag var inte ensam! Haha!
Söndagen var dock inte lika rolig.. Var ganska sliten, låg
i soffan typ hela dagen, smällar man får ta antar jag, men
det var det värt!
Idag har jag varit i skolan i typ två timmar på förmiddagen,
efter det var fika och lunch med Cliset som gällde! Gudars
skymning vad vi har babblat på, Cliset var kanske snäppet
värre än mig, men det är ju som det ska vara, haha!
Efter det fick jag besök av min Marie, åkte runt lite hit
och dit på stan, sen hem till mig, Marie var snäll och färgade
håret på mig, så nu är jag mörk igen, guuud vad skönt!
Sedan var vi iväg och träffade Marika, var så länge sen jag
såg henne, säkert flera år sen, super skoj och träffa henne igen.
Nu ska jag lägga upp lite bilder från helgen också..

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Fasiken va vi dansa :D Superkul hela kvällen =) Måste göras om!

mamaMill sa...

Men ALLTSÅ. När jag tittar lite närmare ser SAMMA FLÄCK på ALLA bilder!! Nästa gång säger ni till mej!! Ser ju ut som jag snortat bajs!! ;O