fredag 25 april 2008

Blä

Tänkte väl då berätta att jag nog inte kommer skriva så mycket här den närmaste framtiden eftersom att min älskade dator har slutat fungera. Sitter nu i västernäs och väntar på att någon ska komma och hämta den och skicka iväg den på lagning. Måste nog säga att jag inte har några större förhoppningar om att allt ska finnas kvar på datorn när jag får tillbaka den.. Buhu.. Jag har ju massa kort och grejjer som jag då inte fixat kopior på. Smart? Nej, inte mycket..
Hut tusan ska jag klara mig utan dator?? Va fan ska jag göra?? Dessutom har vi ju nu till praktiken börjat med ett nytt system där vi ska fylla i allting på fronter, ett program på nätet! Underbart, det blir bara bättre och bättre.. Sen ska vi ju skriva en praktikuppgift också. Lovely. Skulle gå in på fronter här tänkte jag, men det funkade ju så klart inte. Världen är emot mig.
Skrev tenta för nån timme sen, gick ganska bra tor jag. Men man vet aldrig. Imorgon är läkemedelsräkning som gäller, ja ska ta mej tusan klara den pga av att jag har den kan jag inte åka till Marie och dricka vin och övernatta. Ja säger ju det, världen är emot mig! Ingen bil har jag heller så nu blir det till att gå hem.. Fy vad jobbigt. Känner redan hur skavsåren kommer smygande. Positiv och glad? Inte riktigt...

1 kommentar:

Cila sa...

Usch o fy va jag lider med dig! Hoppas nu att provet gick bra i bra och att nästa går bra imorn, så att nånting iaf går bra!
TröstKram & Puss