onsdag 2 april 2008

Livet är inte lätt

Nu sitter jag här igen..
Vilket liv, men om någon vänlig själ vill
ge mig en bil så lovar jag att min liv skulle
bli roligare, och ni skulle få en roligare blogg
att läsa!
Efter skolan tog jag mig i kragen och gick
och handlade, men nu vet jag varför jag
dragit ut på det, fy fan vad det är dyrt!!!! Jag
ska fan flytta till Gran Canaria, allt är bättre där,
det enda jag skulle sakna är mina nära och kära,
men ni skulle ju bli tvungna att komma med mig =)
En person som min familj har känt har dött fick jag
veta idag. Dom tror att han legat död i en vecka
innan hans son hittade honom.. För det första,
stackars son att behöva hitta sin pappa, för det andra
vad hemskt att det tog en vecka innan de hittade/saknade
honom. Till historien ska tilläggas att han blivit gravt
personlighetsförändrad efter en stroke.. Men ändå,
vad hemskt..
Livet är inte lätt.. Det är en sak som är klar.

Inga kommentarer: