torsdag 3 april 2008

Dålig energi

Nu är jag på dåligt humör,
tydligen måste jag gå ut på promenad
när jag ska röka i fortsättningen! Det är för
fan min jävla trappa, jag borde väl få göra
vad jag vill på MIN trappa! Jävla surgubbe,
det kan han nog säga till mig, men ett vanligt
hövligt Hej, har han inte lyckats klämma ur sig
på typ tre veckor!
Tänk hur påverkad man blir av andra personers
attityd, hur det smittar av sig. Ofta behöver
inte ens personen säga något, de bara avger
dåliga vibbar och dålig energi och man blir själv
påverkad.
Skola imorgon igen, skulle helst av allt vilja
åka över till stockholm över dagen, måste ha nya
kläder och på lördag kan jag inte åka.. Nån som
är sugen på att komma med, så hör av er.. Känns
inte som det skulle va en jätte förlust att inte vara
på lektionen imorgon eftersom typ ingen kommer att
vara där, tycker synd om stackars läkaren bara
som får stå och hålla föreläsning för typ ingen..
Men han får väl pengar ändå.. Nåja, slutar väl
ändå med att man sitter där imorgon.
Nu ska jag försöka ruska av mig den dåliga energin
som min granne gav mig!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänk tvärtom!! Ung söt tjej som står ute och röker. Varför? Kanske du ger honom dåliga vibbar.
Helst anonym.

wimsis sa...

Ärligt talat hoppas jag att jag ger honom dåliga vibbar, eftersom en man i 40 års åldern inte ens har hövlighet att hälsa på sin granne..