tisdag 22 april 2008

Plugga

Dagens planer: Plugga, plugga, plugga..
Men är jag duktig och pluggar ordentligt nu på dagen, så kan jag unna mig att göra vad jag vill ikväll!
Vaknade första gången kl.08 idag.. Fy.. Somnade om och sov till nio, sen dess har jag legat i sängen och pluggat. Måste ut i solen idag, mitt stora dilemma är om jag ska åka till västernäs och sätta mig i solen och underhålla två taxar, huset är förövrigt tomt så jag får lugn och ro, eller om jag ska åka till kalmarnäs och inta bänken på framsidan, roa en galen pudel och plugga, även det huset tomt så lugn och ro där också. Stora problem man har!
Städa borde jag verkligen göra, ser ut som ett bombnedslag. Men det hinner jag inte ta i tu med nu, kanske ikväll, KANSKE.
Men nu ska jag nog se till att få lite mat i magen så jag orkar göra någonting!

Inga kommentarer: