fredag 16 juli 2010

Vilken dag

Vilken lång dag vi hade igår! Vi åkte in till stan lite efter 12, åkte först och lämnade Donya hos mamma, sen åkte jag och Liam till Dinos för att äta lunch med Marie. Efter lunchen gick vi på stan en sväng, jag köpte ett jätte fint babygym till Liam och sen var mamma bara tvungen att köpa ett linne och ett par shorts åt sig =) Men det var på rea alla fall!
När klockan var runt 15-15.30 var det dags att åka till sjökvarteret med min mamma. Där tog vi en cider, tittade på folk, ammade osv. Mysigt.
När vi var färdiga där åkte vi till Liams farmor och farfar för att hämta mat hon lagat till mig, tack! Fast ska nog mest tacka min man för det, efter att jag klagat på att jag inte hade någon matlust hade han ringt henne och bett henne laga nåt åt mig. Han är för underbar, älskar honom så!
När vi var där kom ett par grannar till dom och gav Liam en tröja hon stickat, superfin och perfekt till vintern! Av Liams farmor fick jag även kort på oss hon tagit på bb och ute på deras stuga, nu såg jag verkligen hur han förändrats på några veckor! Tittade även på kort på C från när han var liten, och visst ser man likheter =)
Sista stoppet var sedan mamma där en glad vovve väntade, passade även på att äta där. När vi äntligen kom hem var klockan redan åtta..

Idag ska vi iväg och flänga igen, Milis fyller år så vi ska åka ut till sund och äta tårta. Passar perfekt, så får hundarna busa av sig ordentligt också.


Bilden tagen med webcam. därav kvalteten, men här är alla fall gymet =)

Inga kommentarer: