fredag 16 juli 2010

Mammas duktiga kille!!!

Nu har vi flängt på idag igen! Idag har vi då varit i Sund på födelsedagskaffe och mumsig tårta, fianste Milis fyllde som sagt år idag! Vi träffas ju inte jätte ofta, men desto roligare när vi väl ses. Vi fick även med oss en påse kläder hem till lilleman. Även Donya är nöjd, hon fick busa med brorsan samt jaga deras nya katt, haha..
Efter sund åkte vi till jomala, där hälsade vi på Liams moster med familj, vi har knappt träffats sen Liam föddes, de har haft besök från spanien och varit sjuka i omgångar, men nu var alla friska. Där blev man bjuden på ett glas rosé (gud så gott det var!) samt pastasallad till middag. Sen blev vi bjudna på grillat imorgon, och det tackar man ju inte nej till =)

Men nu till den stora nyheten: Liam vänder sig till sidan helt själv!!!!!!! Mammas duktiga, duktiga kille! Men visst är det tidigt? Han är ju bara tre veckor gammal! Jag har ju ingenting att jämföra med riktigt så..

Nu sover lillen så ska se om jag kan ta mig en välbehövlig dusch.
Bilder kommer en annan dag när jag orkat ladda upp bilderna.

1 kommentar:

Cila sa...

Hoppsan, vänder sig redan? Om jag inte minns fel så vände sig ebba typ vid 2-3 månaders ålder först.. ? Måste kolla upp de där sen. :)

Puss