söndag 25 juli 2010

Hemma!

Nu är vi hemma igen! Tvättmaskinen och diskmaskinen är igång, blommorna ska snart vattnas, räkningar betalda, hunden är kvar på kökar, tror vi börjar ha läger under kontroll inför nästa resa på tisdag då vi ska hämta hem pappa C!

Vi har haft ett par lugna och sköna dagar på kökar. Kan inte påstå att vi gjort så mycket, men dagarna bara springer iväg när man har en bebis att tänka på <3 Igår blev han en månad gammal, mitt lilla älskade troll! Han är det finaste jag har, min lilla prins. Idag skrattade han åt mig och sin mormor flera ggr! Underbara unge vad du är fin, mamma är så stolt!
Allt går bara bra med oss, han är fortfarande lika snäll och det får vi höra jämt, vilken snäll son vi har fått. Det enda som är lite tokigt just nu är att han är lite gasig i magen, vilken troligen leder till en del magknip.. Jag tänkte först att det var jag som ätit nåt tokigt, men har nu uteslutit det. Jag tror han sväljer luft när han äter.. Kanske maten kommer för snabbt så jag borde pumpa ut det första? Ja, det är inte lätt att veta.. Vi ska se vad vi ska hitta på.
Nu ska jag nog allt ta mig en dusch medan lillen sover!

2 kommentarer:

Marie sa...

Va roligt att ni är hemma igen! Låter som om ni haft det bra på stugan, myspys! Hör av dig om du har tid att träffas, är ledig fredag denna vecka, jobbar alla andra dagar!
PUSS

wimsis sa...

Vi har nog tid. Åker till sthlm tis-ons, men annars är vi nog bara hemma!
Puss