måndag 26 juli 2010

Blött..

Inatt kunde jag ha sovit hur bra som helst.. Lillkillen somnade vid ca. 22.30, då ringde C och vi pratade nästan en timme. Jag sa till honom när vi pratat ett tag att jag ska nog försöka sova nu, lillen lär vakna snart och vara hungrig. Han hade inte ätit sen kl. 21 tror jag, och då åt han inte så mycket. Vet ni när han vaknade? Vid 6! Jag däremot vaknade väl först vid tre tror jag och undrade varför jag inte blivit väckt än, haha.. När jag ändå var vaken insåg jag att ena tutten läckte och var tokspänd, lika bra att gå upp och pumpa. Vaknade nästa gång vid fem tror jag, då var sängen dyngsur.. Jag pumpade ju bara ena bröstet.. Smart. Mina tuttar är inte vana vid att lillen sover så länge i ett streck, haha..
Nu sover han gott igen och jag är hungrig, men jag orkar inte stiga upp :S

Inga kommentarer: