måndag 19 juli 2010

Trött

Guuud vad jag är trött idag.. Lillfisen tog natt kl. 23, jag en timme senare (smart där). När han vaknade ca. kl 03 och var hungrig, ville han inte somna om sen.. Han skriker ju inte vår kille, så han bara låg och sparkade med armar och ben hejvilt, tror han höll sig vaken ca två timmar.. Och sover inte han vågar inte jag heller sova. Så jag gick upp ur sängen först vid kl elva idag.
Vid halv ett kom mor min hit med Liams kusiner, de åt här och sen gick vi ner till stranden så de fick bada. Jag passade på att kasta i hundarna(Abbe var med), hehe.
Fick Liam att sova en liiten stund ute i vagnen, under den stunden hann jag dammsuga inne, det var välbehövligt kan jag lova.. Men efter jag gjort det var mannen vaken igen. Men nu sover han äntligen på soffan, synd att jag inte kunde sova själv bara..

Imorgon är det dags får rådgivningsbesök igen, spännande och se hur mycket han växt sen sist, då vägde han 3970 g, så han lär ju alla fall väga över 4 kg nu, det är ju ändå två veckor sen vi var där sist.
När vi varit där ska vi åka hem till mormor (Liams mormor), hon skulle kolla Liam ett tag så jag får åka och handla i lugn och ro. Hon tittade i mitt kylskåp idag och konstaterade att smöret var mögligt, haha, SMÖRET! Hon undrade lite försynt när jag handlade senast, och helt ärligt talat kommer jag inte ihåg.. Vet bara att jag sa till C att det var jäkligt dumt av oss att inte handla innan han åkte på jobb.. Nåja, nu vet vi till nästa gång.

Inga kommentarer: