onsdag 14 juli 2010

Det här med mat..

Vet ni vad det värsta är för mig just nu? Det är min matlust, jag är inte sugen på någonting alls och jag har ingen inspiration att laga någonting. Jag täcks inte ens skriva vad jag ätit de senaste dagarna.. Och det värsta är ju att Liam blir lidande. Och nu när man ammar ska man ju äta lite mer än vanligt och inte mindre än vanligt. Jag lär ju inte bli piggare om jag inte skärper mig snart. Kan ni fatta att jag sitter med en chipspåse framför mig, en oöppnad chipspåse!! C frågade om jag var sjuk, haha.. Ja, man kan faktiskt börja undra:)

Ikväll var vi ut på en promenad, blev bara till postlådan och tillbaka då jag fortfarande inte riktigt litar på min kropp, men man måste ju börja nånstans. Hunden var nog glad över att få göra nånting också. Men hon orkar inte heller speciellt mycket i värmen, stackarn. På tal om Donya så har hon blivit väldigt kelig sen C gick på jobb, hon är mycket mer med oss än innan. Tror att hon på nåt sätt känner att nu när C är borta måste hon kolla att vi har det bra. Annars är hon mest ute, men nu är hon ute max 10 min, sen kommer hon in och pussar på oss. Lilla gumman, så snäll så!

Om man skulle försöka få i sig lite chips nu och sen gå till sängs!

Inga kommentarer: