onsdag 14 juli 2010

Annorlunda nu

Det var meningen att vi skulle lunchat på stan idag, men så blev det inte. Jag väckte lillen, bökade med att byta blöja och klä på honom, fick honom att äta och sen blev det inget, så det kändes inte speciellt roligt faktiskt. Inte för att jag bryr mig så mycket, men det känns surt att jag slet upp Liam helt i onödan. Det är ju inte bara att åka nu för tiden, det krävs lite planering, men men.
Istället har vi hängt tvätt, vattnat lite blommor, ja det var väl ungefär det. Lillkillen ligger och sover nu, så jag borde ju försöka passa på att göra nåt, men jag har faktiskt ingen större lust!
Plockade ur barnvagnen ur bilen så en promenad SKA vi ta idag! Planen är att göra det när Liam vaknat och ätit.
Om man skulle ta och sätta orkideérna i vattenbad kanske, så har man fått en sak till gjord, alltid nåt :)

Inga kommentarer: