måndag 12 juli 2010

Ensamma

Imorgon blir jag och lillen ensamma.. Det är dags för C att gå på jobb. Kan inte fatta att han varit hemma sju veckor redan! Vart har tiden tagit vägen?
Kan inte påstå att jag är speciellt orolig över att bli ensam, det värsta blir väl att få alla hushållssysslor gjorda, men det känns som ett väldigt litet bekymmer! Vi ska nog allt klara oss galant!
Värst blir det nog för C själv, som måste vara borta från oss två veckor.. Fy. Jag skulle absolut inte klara av det! Jag fick ju separationsångest när jag var ensam hemifrån en timme här om dagen, haha.

Tror vi ska ta en tur på stan imorgon. Vi kör C till flyget som går 8.30, sen tror jag vi ska våldgästa mina föräldrar på frukost och sen mot stan. Skulle vilja ha ett fint babygym till gossen, tror han skulle uppskatta det snart. Han har börjat titta så rysligt på saker och ting, vår sötfis!
Nu ligger han brevid mig och håller på att somna, han är så fin!

Har även fått höra flera gånger nu att han är lik sin far! Jag kan ju tyvärr inte se sånt, men man får lita på de som säger det! Men vet ni vad, han har en skrattgrop i vänster kind, vem tror ni han fått den från då =) ?

3 kommentarer:

Marie sa...

Åh, en tripp till Kökar, gud så underbart! Bara att ringa när du har tid och ork att ses! Saknar er massor!

Marie sa...

Åh, en tripp till Kökar, gud så underbart! Bara att ringa när du har tid och ork att ses! Saknar er massor!

wimsis sa...

Vi har nog tid när som helst, har inga planer alls än. Skulle behöva ner på stan nåt i dagarna och uträtta lite ärenden, då skulle vi kunna ses om du är ledig!