måndag 6 april 2009

Vak

Sitter nu och väntar på att få åka och vaka.. Jag vill verkligen inte alls. Hatar att vaka. Inte har jag kunnat sova någonting idag heller. Men det var väntat. Sitter istället och pratar med Conny, mycket trevligt som vanligt!
Saknar honom så.. Och som jag sa till honom just, idag har han varit borta en ynka jäkla vecka!
7 Maj kommer han hem till mig, längtar så! Men jag har ju som sagt varit med om värre. Så detta ska nog gå galant, intalar jag mig alla fall.
Vi sitter nu och planerar och har oss.. Hehe.. Inget nytt egentligen, det gör vi ju alla dagar så fort vi får chansen. Men skoj är det!
Men på riktigt, hur sjutton ska jag hålla mig vaken till åtta imorgon bitti????

1 kommentar:

Cila sa...

Nu är det slutspurt, bara en halvtimme kvar på jobb för din del.
Kör försiktigt!!

Puss <3