lördag 4 april 2009

Framtid <3

Då var det lördag då. Ligger fortfarande kvar i sängen, fast har varit vaken snart en timme. Har det så bra här i sängen med tv och så pratade jag så länge med C igår så jag tog datorn till sängen =) Och nu stod den ju passligt här när jag vaknade!
Men jag borde laga mig upp och koka kaffe och äta frulle, ska ju på tårta till 12 idag! Mumma! Hoppas jag hittar dit, jag har ju då skamligt nog inte varit där än. Det är ju pinsamt. Bättre sent än aldrig.
Pratade ännu mer framtid igår, jag kan inte vänta, vill inte vänta.. Helt sjukt hur allt förändrats, för två månader sedan var alla dessa saker så långt borta, de fanns inte, det var tabu och jag trodde aldrig att jag skulle få allt det.
Och nu, om jag bara kunde så skulle jag, vi ha allt, allt! Jag är inte längre ensam om att vilja ha allt det heller, och det är underbart att kunna prata om det och inte vara den enda som är entuastisk! För drömma, det kan man alltid göra.. Drömma tillsammans..
Men det kommer, det kommer :p

Inga kommentarer: