fredag 3 april 2009

Tattoo

Helt otroligt vad tre lediga dagar går snabbt.. Har inte alls någon lust med praktik imorgon.. Men men, ska verkligen försöka hålla humöret uppe och hoppas att allt löser sig.
Har dammsugit och tvättat idag, alltid nåt! Övervägde ett litet tag att tvätta fönster, men det vart för ambitiöst, så åkte till stan och fikade med Johan istället! Sen ringde mor och bjöd på middag! Mumma var det! Nu är jag hemma igen, har pratat med C och planerat tatuering, eller snarare tatueringar, vi ska ju ha båda två! Och jag har nog bestämt mig för att det blir över revbenen på höger sida :/ En aning rädd för hur ont det ska göra, men vill man vara fin får man lida pin heter det ju. Men nog ska man väl överleva det också! Pratade med C om det, men du är ju kvinna ju, det fixar du. Nu har man press på sig, haha.
Bastun är igång (igen :)) så ska snart ta mig dit.
Annars har jag inte mycket mer att förtälja för tillfället.

Inga kommentarer: