måndag 6 april 2009

The big step

Hej hopp!
Ligger i sängen och drar mig. Poängen var att jag skulle hålla mig vaken länge igår, och sova länge idag, eftersom jag ska vaka två nätter med start ikväll. Det gick inte så bra.. Höll mig vaken till man 00.30, vaknade 09.. lyckades somna om till 10, sen ringde telefonen och då var det kört. Men jag har ju gjort det förut, varit vaken så här länge, så det ska nog gå!
Igår tog jag och C det stora steget och har nu gått ut officiellt med att vi har ett förhållande, på facebook :P Men nu känns det som att jag kan vara öppnare även här, så nu ska jag sluta kalla honom C, och säga Conny istället!
Jag hade väntat mig en massa reaktioner på fb, då det alltid publiceras när man gör ändringar, men det var bara gulliga sådana, tummen upp, så tack till er!
Men jag orkar inte tänka på hur alla andra ska reagera på att jag har ett nytt förhållande. Jag vet att jag mår bättre än någonsin nu! Conny är helt underbar och han kom verkligen och tog mig med storm. Och nu är han då borta på jobb, och kommer hem 7 maj igen. Saknar honom helt sjukt mycket. Men vi pratar varje dag, så det känns bra.
Så nu vet ni alla läsare det, kända som okända!

Inga kommentarer: