torsdag 2 april 2009

Förändring

Då är vi inne på den andra lediga dagen, och vad har man gjort? Inte mycket. Var hemma i lägenhet och städade lite. Jag fick för mig att jag skulle dammsuga, men insåg att dammsugarpåsen var full och sönder, hade självklart inga nya så vad gör man? Jo, man tömmer påsen och lagar den med kirurgtejp, haha.. Man tager vad man haver =)
Jag har letat frenetiskt efter min jeansjacka både i lägenheten och i källaren, men den finns ju inte någonstans! Har jag lånat ut den till nån? Har ju inte använt den på x antal år, men nu fick jag för mig att jag ville ha den. Kan väl ändå inte ha slängt den, slänger ju ingenting annars heller så förstår inte varför jag skulle slängt den..
På kvällen var jag till Marie en sväng, vi var även och handlade och jag har nu skaffat plussa-kort ansökan.. Pappa skällde på mig tidigare i veckan för att jag inte hade något.. Det är för tusan inte bara mat du får rabatt på! Förlåt då.. Ska se hur lång tid det tar innan jag får in den då.. hehe..
Annars satt jag och tänkte lite igår (för ovanlighetens skull..). Hur saker förändras och vad bra det kan bli, och hur annorlunda. Som igår kväll, när jag kom hem så ringde C! Det hördes jätte dåligt så vi pratade på msn i typ två timmar om allt och ingenting. Då hade vi även pratat tidigare på morgonen också. Tidigare var man van vid att prata på msn typ en gång varannan- var tredje vecka, och då hade man ingenting att säga. Det här är verkligen helt annorlunda för mig.. Men vad bra det känns!

Inga kommentarer: