tisdag 14 april 2009

That´s it

Eftersom att jag inte kan skriva om mina känslor på den här bloggen längre utan att riskera min karriär tydligen. Så kommer den att försvinna inom kort.
Än en gång har jag inte kommenterat ett endaste specifikt fall. Jag har skrivit att det händer tragiska saker på en akutavdelning. Och det gör det, nästan dagligen på ett eller annat sätt. Folk kommer in, mår dåligt, är sjuka osv.
Och ja, jag tycker att det kan vara jobbigt ibland. Och kan inte jag skriva det här på min blogg kan den lika gärna försvinna. Det är det den har gått ut på, mitt liv och mina känslor.
Vill folk förstöra min karriär på grund av mina känslor kan jag inget annat göra än att ta bort bloggen och sluta prata om mina känslor. That's it.

1 kommentar:

Petra sa...

ojojojoj!! jag kan inta annat säga... att man inte ska få ventilera sig om saker å ting utan att de ska bli sånt ståhej runtom! och när man dessutom inte har skrivit om nåt speciellt utan tagit de "från luften".. oj oj oj, i brist på bröd äter man limpa!! du tog ju dessutom bort inlägget.. åååh!! kan människor lägga ner mer energi??!!