torsdag 9 april 2009

28 dagar

Nu börjar jag se ljuset i tunneln =) Har fått en jätte bra handledare som låter mig göra saker och som vill lära mig! Super! Ska gå med henne även imorgon 8-16. Så nu börjar det lösa sig, måste bara se till att ordna mina mål också.. Men det får bli en annan dag. Är så sjukt trött..
Men inte konstigt med tanke på hur denna vecka varit, har ju inte riktigt sovit heller.. Som min karl sa åt mig igår, sluta fläng på så mycket, du far ju på fram och tillbaka varje dag.. Han påpekade även att jag inte är riktigt normal som aldrig sover, eller inte sover speciellt många timmar. Och han har rätt i allt han säger.. Men nu har tröttheten tagit ut sin rätt kan jag lova.

Kom hem vid halv åtta ikväll, pratade en stund med Conny och nu kom jag just ur bastun, efter den la jag en ansiktsmask. Lyxigt. Ansiktsmasken fick jag av Conny innan han åkte, det är nån typ av lermask, men det roliga är att man tar bort den med en sten! När man drar stenen mot huden drar den åt sig allting, som en magnet! Riktigt bra! Vi invigde den båda två innan han åkte, inte dåligt att lägga ansiktsmask tillsammans med sin pojkvän, men han var väääldigt skeptisk, hehe.. Raring..
Nu är det 28 dagar kvar..

1 kommentar:

Mallan sa...

Hej Gumman!
Det är så härligt att läsa om hur kär du är. Jag är så Grymt glad för din skull!! Minns exakt hur det var att räkna dagar & alla fjärilar som flög runt i magen. Miih. Hör gärna va dig! Puss