tisdag 7 april 2009

One to go

Kom hem vid halv nio idag.. Var man trött då? Nej, klart man inte var. Men lyckades ändå somna. Sen vakna jag av mess.. Somnade om, sen ringde det vid ett-tiden tror jag.. sen var det bara att gå upp och duscha, sen blev ja hungrig..
Sen dess har jag bara legat i sängen och pratat med Conny, kollade på ett avsnitt av greys anatomy och trodde jag skulle somna sen, men icke.
Men nu har jag fått iväg ett mail om en staffe =) Hoppas på svar snart!
Annars kan jag berätta att det är meningslösta att vara på praktik på natten, precis som jag trodde. Kunde lika bra ha varit hemma och sovit. Har seriöst övervägt att vara sjuk i natt, men moralen tar över. Jag får pina mig igenom ennatt till bara. Men sen ledig några dagar. Måste försöka ta tag i mina mål jag ska uppfylla, men det har ju lixom inte gått riktigt tipp topp för mig! Nu, KAFFE!

Inga kommentarer: