söndag 21 oktober 2007

Tillbaka på kobben

Då var man tillbaka på kobben igen. Trååkigt. Vill vara med min älskling. Men det är ju inte så länge kvar till jul va? Jag och Malin åkte hem med Birka i fredags, super skoj hade vi! Bortsett från en del märkliga typer..
Finns inte så mycket att säga, imorgon är det skola igen. Har tenta, nu börjar kag bli nervös! Måste ta och plugga lite till innan jag går och lägger mig. Fy, har massor av skolarbete att göra i veckan. Men efter det borde och hoppas jag att det ska bli lite lugnare ett tag framöver.
Var och fikade med Malin och Cila igår, lika trevligt som vanligt! Måste göra det lite oftare bara! Sen Malin måste vi ta och spela badminton snart, börjar få abstinens ju!
Sen kom Malin F över, så vi satt och bubblade på. Sen kom Malins kompis över och nu har hon just tagit med Armani hem på prov några dagar. Tror att det kommer gå jätte bra! Sen har jag förhoppningsvis bilen såld imorgon! wee! Känns faktiskt som att saker och ting börjar lösa sig sakta men säkert! Bara min sötis skulle vara här också så skulle allt vara perfekt, men man får ju aldrig som man vill!
Nu plugga!

4 kommentarer:

mamaMill sa...

Åh va skönt! Att saker löser sej alltså.. Vill å ha bilen såld ;(

wimsis sa...

Duktigt skönt! Väntar bara på att far min ska ringa och säga att nu e den såld!!

Mallan sa...

Hehe Du lyckades få med 3 stycken Malin i ett inlägg. Kan tyckas lite förvirrande =) Jao jag ska höra efter när vi har salen bokad så vi kommer igång snart! Är riktigt sugen! Puss

Cila sa...

Ha pappsen ringt ännu o sagt att bilen e såld då? :)