måndag 29 oktober 2007

Lunch på Kantarellen(!)

Nu var den tentan gjord, kunde mer än jag trodde, händer inte alla dar. Nu har vi börjat med nervsystemet, borde sätta mig och läsa igenom det, men gör jag det? Nej, det finns ju så mycket annat att göra.. he he.. Borde ladda en tvättmaskin också, gör jag det? Neej.. Madde skärpning! Helgen har varit mycket lugn. Pluggat och ungåtts med syster (hade man- och barnfri helg). Ätit gott och tagit nån enstaka öl, och nåt glas vin. Skönt. Men nu är vardagen tillbaka igen, med pluggande, gå upp tidigt och allt annat som hör till.
Ruggigt väder är det också, blir trött och deprimerad bara av att titta ut genom fönstret..
Idag har jag ätit lunch på Kantarellen (lyxigt!), mumms med panini! På vägen tillbaka håll vi på att krocka med en lastbil, ha ha! Sen mitt i allt kom en cigarett flygande, ja, nästan alla fall! Tusan vad ja skrattade!

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Haha..? Jag tror inte jag hade skrattat om jag nästan blivit överkörd av en truck :p

cassie sa...

hahaha!

Cila sa...

HAha, du är nog den muppigaste av alla muppar du! =P