söndag 14 oktober 2007

Hej hopp!

Den vackra utsikten från balkongen
Någon som vet vad denna växt heter?
Vardagsrum
Kök
Sängen

Hej hopp! Nu har jag varit här sen i torsdags och trots att vi inte gör så mycket så springer dagarna iväg.. I fredags var vi ute och åt på nåt ställe som hade grekisk bufee (20 kr kostade det!) med några av Marcus klasskompisar. Efter det gick vi hem och tittade på prison break, sen åkte vi hem till Tina, som vi var och åt med, och tittade på idol med henne och hennes pojkvän Stoffe (som typ är Marcus bästa kompis här) och Calle och hans flickvän Marie. Det var trevligt. Efter det åkte vi hem. Igår gick vi ner på stan och Marcus köpte ny telefon (Grattis) Han hade ju bara haft sin gamla i typ fem år.. Så nu är han äckligt nöjd och mobbar mig så fort han får chansen.. Nu är han och tränar och jag tänkte att jag skulle passa på och plugga men. Ikväll ska vi åka och spela badminton, ska bli kul men hoppas d inte är allt för mycket folk, kondisen är ju inte riktigt på topp och jag har ju inte ens några skor att springa i med mig.. Nåja, det blir nog skoj! hoppas ni har det bra! Ska försöka ta lite kort me marcus kamera, så får ni se hur han bor, och så ser ni skillnaden mellan inredning och färger mellan våra lägenheter!

1 kommentar:

Cila sa...

Hej pärlan!!
Va skoj o höra att ni har kul o hittar på saker! Grekisk buffe för 20 kronor skulle inte jag heller tacka nej till! =)

Han har ju fin lägenhet! Men det är verkligen skillnad på stil =)

Puss O Kram