fredag 12 oktober 2007

Halmstad

Hej hopp. Nu är jag i Halmstad hos min älskling. Kom fram igår vid kvart över ett svensk tid. Jag var riktigt duktig på planet, var inte alls så där hispig som jag brukar va! Tittade ut gjorde jag verkligen inte, men pulsen steg inte alls som den brukar göra!
Vi gjorde i princip ingenting igår, låg bara på soffan och tittade på film och myste. Gick och handlade gjorden vi! En sak ja blir så tusans arg på är att allting är så mycket billigare här, och då menar ja speciellt mat! Det är ju helt sjukt!
Nu är jag ensam här medans Marcus e i skolan, sen skulle han och träna så han kommer vid ett.. Vad tusan ska jag hitta på, jag kan inte gå längre ut än på balkongen heller för då kommer ja inte in igen. Kanske borde ha sagt att ja ville ha nycklar, men ja va lixom lite trött..
I onsdags när ja kom till Sthlm träffade ja min kusin Tine, vi åkte till Fridhemsplan och käkade tapas och snackade skit i några timmar. Vi har inte träffats på typ ett och ett halvt år, så det var väldigt mycket snotter! Men oh så skoj! Nu ska jag nog ta nåt och äta och försöka göra något i två timmar..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Kuss! Efter som du nu har nämt mig så måste jag väl skriva något.. kan väl inte bara fortsätta att läsa "i smyg" nu.. hihi.. Bra att flyget gick bra, du ser, inget att va rädd för! Vi måste ses snart igen när du är i STHLM! Det får inte gå flera år igen! Kraam