onsdag 3 oktober 2007

Mysigt

Ful, fulare, fulast!
Gissa vad hon försöker göra!!

cliset tar kort på sig själv, mupp!

Sötaste ungen i.. Geta!

Puss puss!

Sitter och försöker skriva min hemtenta, men stolen e så hård så min stackars rumpa domnar bort, sen har jag två illrar som helt plötsligt har kommit på att det är mysigt att vara i famnen! Så nu sitter jag med två illrar i famnen som klättrar upp på mina axlar och far på! Varför just nu?? Känner mig ändå ganska nöjd med mig själv, har skrivit en hel del nu, så har nog inte så mycket kvar! Btw. är det någon som kan berätta för mig hur man refererar en internet-källa i text??? Snälla!
Imorgon ska jag då kanske och simma med Marie, undrar om ja fortfarande kan simma, va ju lixom ett tag sen.. Tidigt skulle vi åka också, fast det är väl lika bra om jag ska hinna plugga nå mer... Laddade upp över 50 kort på datorn nu också, va ett tag sen, he he.. Så är jag snäll imorgon så kanske ni får se lite mer...

1 kommentar:

Cila sa...

Nej va kul med lite kort!! O bebba är med också! <3