torsdag 18 oktober 2007

06:50

Nu har jag bestämt att jag åker med flyget som går 06.50 härifrån imorgon. Passar bra, då borde jag och Malin vara på cityterminalen nästan samtidigt, så då möter jag henne där. Söt är i skolan igen, eller nu är han och tränar. Jag hade tänkt att jag skulle handla och plugga innan han kommer hem.. Gissa vad ja har gjort? Suttit vid datorn.. Två timmar bara flög iväg, sen började jag plugga.. Och nu kommer han hem om en kvart! Jag har varit såå upptagen.. he he..
Måste verkligen plugga mer!
Så, vad gjorde vi igår då? Hmm.. Jag var på stan nån timme, när jag kom hem lagade Marcus mat: Tacopaj! Mumma! Duktig pojke. Sen låg vi och trängdes på den minimala soffan och tittade på tv. När klockan var åtta var det ju fotboll som gällde, jag tittade faktiskt hela första halvleken men sen tog ja fram min bok istället. Försökte få Marcus att klia mig på ryggen men det gick ju inte! Nu har jag två och en halvtimme ryggkliande innestående! Gissa vad han ska få göra ikväll? Nu ska jag nog ta och plugga lite, så det alla fall ser ut som att jag varit vääldigt upptagen när han varit borta!

2 kommentarer:

Cila sa...

Låter som om du har det riktigt mysigt där borta! Men nu tycker jag faktiskt att du ska komma hem!
Är riktigt fika sugen!!
Du, Malin & jag ska fika på lördag, de är bestämt! =)
Puss

mamaMill sa...

Jag har samma problem med min hingst! Jag kan pilla på hans rygg - men min då?! Haha :)