söndag 7 oktober 2007

Karaktär

Nu ska ni alla gratta mig! Jag har varit nykter en hel helg, jag har karaktär! Det var inte igår kan ja lova.. Igår skulle jag ju plugga hela dagen, det började ju bra, började läsa så fort ja vaknat. Läste väl nån timme, sen ringde Malin, och så måste jag ju bara gå till dinos och dricka kaffe i nån timme :)
När jag väl var hemma var väl klockan typ fyra. Duktig som jag är fortsatte jag att läsa, då ringde pappa, då bjöd han på middag så sen kom han och hämtade mig. Super god mat va det! Sen badade jag bastu (måste väl erkänna att jag drack en öl där). Efter det borde jag ju då ha åkt hem och skrivit lite.. Men då lånade jag istället bilen och åkte till Malin och Christian.. Trevligt så tusan hade vi! Dom hade redan druckit en flaska rött och när jag kom drog Christian fram Ozon! Jag drack ett litet glas. Sen hade dom kräftor och ost som dom bjöd på, och vitt vin.. Men jag drack inget mer! Bara vatten! Men måste ju säga att jag gärna hade blivit liiite berusad bara, ni vet vad jag menar.. Satt och skrattade och hade trevligt till halv ett ungefär. Trevligt trevligt.
Idag har jag alla fall nästan skrivit en sida.. Men det är så svårt att få en bra början!
Just det, pappa måste gå av jobbet natten mellan onsdag och torsdag. Han höll på att svimma flera gånger.. Nu går han runt med ekg och blodtrycksmaskin på sig dygnet runt i 36 timmar, han ska träffa läkare idag igen, sen får vi se om dom kommer fram till nåt, annars kanske han få med apparaturen ett tag till.. Ush och fy.. Min älskade far, blir så orolig.
Tittade på systers händer igår också, dom va inte så vackra.. Vad är det som händer?? Vad är nästa som ska hända? Vill inte veta..

Inga kommentarer: