måndag 15 oktober 2007

Badminton!!!

Igår spelade vi ju då badminton. Jag Marcus och Calle skulle cykla dit eftersom d var en bit dit, så Marcus lånade en cykel åt mig. Men när vi kommit typ halvvägs gick Calles cykel sönder, så vi fick gå ett antal kilometer.. Bra uppvärmning kan ja lova, var ju svettig innan man börjat spela. Men gudars skymmning var roligt det var! Helt sjukt roligt! Marcus va lite impad av mig, han trodde inte att jag kunde slå så hårt, och han trodde nog inte jag skulle orka hålla tempot uppe, men det gjorde jag tihi! Okej, det var jäkligt jobbigt måste jag väl erkänna, men jag fixade det! Sedan van jag rund-bamintonen. Märks det att jag är nöjd eller??? Så nu mååste någon börja spela med mig någon gång i veckan!!!!! Vem vill??? Btw. jag har ganska svår träningsvärk idag, fast mest ont har jag nog i min stackars rumpa, och inte av badmintontn utan av att ha suttit på Marcus pakethållare alldeles för mycket..
Nu är han i skolan och jag hade tänkt att jag skulle passa på och plugga igen. Men nu ska jag nog verkligen göra det också!

8 kommentarer:

Mallan sa...

PAX! Jag vill spela badminton med dig :O När kommer du hem föresten?

wimsis sa...

Wee! Fan va skoj! Thats a date! Kommer hem fredag natt! Sen ska vi spela badminton!!!

Cila sa...

Kommer du först fredag natt??? *gråter* Hinner du med fika på lördagen då, annars blir det inte förrän om 1 vecka till! =(

Mallan sa...

Ja det tycker jag vi ska göra. Känner att de e dags att börja motionera lite =) Jag kommer gärna med och fikar på lördag oxå, så ni vet. Pussa

Cila sa...

Åh va skoj Malin! De börjar bli på tiden med en fika för oss alla tycker jag! =D

wimsis sa...

Ska nog hinna med en fika! Annars snor ja mammas bil nån dag så kanske Malin kan komma med så sticker vi ut till Getaskogarna!

Cila sa...

Jo, de får ni gärna göra! =)

Mallan sa...

JoO Malin vill till geta !!! Wiii så kul de skulle va. det gör vi!! =O