onsdag 17 oktober 2007

När åka?

Igår spelade vi badminton igen. Det var jag och Marcus, Stoffe och Calle. Vi spelade dubbel hela tiden. Skoj va det, men inte lika skoj som i söndags. Nu tittar jag på våra bästa år, och sen tror jag att jag ska gå ner på stan en sväng. Vet inte vad ja ska titta på men H&M e ju alltid lockande.. Köpte vantar och mössa här om dan! Älskar min nya mössa!
Vet inte heller om jag ska flyga härifrån imorgon kväll eller på fredag morgon (06:50).. Lite tidigt tycker ja. Måste ju vara på flygplatsen en halvtimme innan flyget går också. Jobbigt. Det finns en liten chans att Marcus kommer med till sthlm på fredag, nåra av hans kompisar från Åland ska vara där och festa, och han ville åka.. Men han har en obligatorisk gruppövning på fredag.. Tror inte han kommer med, men jag hoppas verkligen!!! Skulle vara så skönt me lite ressällskap, och så får ja ju träffa honom ännu lite längre..
På fredag ska ja ju då träffa min systeryster i sthlm. Det ska bli skoj! Vi har ju lite saker att uträtta :P Sedan åker vi hem med Birka, ska bli super skoj, bortsett från att våran far inte är på jobb, han blev sjukskriven igen.. Hoppas det blir bättre snart.

1 kommentar:

Cila sa...

Hej stumpan!!
Miss U! Hoppas verkligen att vi kan fika på Lördag, de va lixom alldeles för länge sen nu! =)
Puss