onsdag 31 oktober 2007

Grattis Batti!

Prinsessan Sofie!
Födelsedags barnet Sebastian!

Nu känner jag mig så här äckligt duktig. Har äntligen klarat av att avinstallera ett virus-program helt själv, och installerat ett nytt! Börjar ju nästan bli lite datanördsvarning.. Men sen gick d inte så bra, fixade ihop ett bildspel me musik som ja klippte och fixade med, och vad tror ni händer? Jo, allt bara försvinner!!!! Fy vad jag blir arg, och alt som gick så bra!


Har för övrigt varit på Battis 4-års kalas. Ätit tårta och druckit kaffe. Min lilla Sofie skulle göra ett halsband åt mig, hon är så rar! När jag skulle gå så kom hon springades till dörren och skrek att jag skulle vänta, hon ville kramas innan jag gick.. Hon är det raraste som finns! Sebastian sprang runt i en spiderman kostym.. Tänkte att jag kanske skulle låna den på fredag! Tror ni inte d skulle vara snyggt? Nej, nu ska jag fortsätta scanna datorn efter virus, så kanske den kan fungera normalt sen..

Inga kommentarer: