tisdag 2 oktober 2007

Fröken duktig!

Nu har jag varit duktig och har varit ute och gått i typ en och en halvtimme. Skönt.
Före det satt jag och skrev på en hemtenta, och kan ni gissa vad som händer??? Jo datorn börjar mucka med mig och det går inte att skriva mer! Helvete! Scannade datorn och nu verkar den funka igen.. Jävla grejjer, och varför ska det alltid bli problem när den verkligen måste fungera??
Bråkat med mamma har jag hunnit göra idag också. Så hon e väl fortfarande sur, men det får hon va, så otacksam som hon e.
Bokat birkakryssningen har jag gjort också. Har ju faktiskt fått lite saker gjorda idag. Blivit medlem i Tehy har jag blivit också. Fyllt i papper om studielån. Gudars vad jag e duktig! Nu känner jag att jag kan gå och lata mig med gott samvete!
God natt på er alla!

1 kommentar:

cassie sa...

haha! jaa det var ju nästan lite av en förolämpling