onsdag 24 oktober 2007

Nu var det över

Nu har jag äntligen hållit min presentation! Gudars vad jag var nervös! Men det gick nog bra, dom sa att jag verkade så lugn (då lyckades man ju lura nån), kände mig allt annat än lugn! Nu har jag börjat på en tenta som ska va inlämnad på fredag. Efter den är färdig måste jag plugga anatomi, deltenta på måndag..
Min bäbis kom just hem, nu ligger han på min axel så d tar ett halvår att skriva det här.. Vill att det ska vara fest nu! Inte orkar jag vänta en hel vecka heller!
Btw. min bil blev inte såld så alla problem håller inte alls på att lösa sig...
Jag vill mublera om, vill ha in darorn i sovrummet/vardagsrummet e så attans kallt vid dörren, och bättre lär det inte bli! Men hur tusan ska ja göra det? Hade jag bara fått bilen såld, hade ja kunnat köpa min älskade laptop och då hade jag hade inte haft dom här problemen.. morr!

7 kommentarer:

Cila sa...

Ååh va jobbigt att den inte blev såld! =/

Och..
Bra att de inte är bar jag som längtar så jag tror att jag ska gå sönder! =D
Ha du köpt "du-vet-vad" nu då? =)

mamaMill sa...

Vaddå "du-vet-vad"??! :p

Cila sa...

En sakt till halloween =D

Cila sa...

Dräkten alltså..=)

wimsis sa...

Nej, ha inte gjort d än.. Men jag e ledig imorgon så!
Ja du Mille, d får du se nästa fredag!!

Cila sa...

Haha!! Va härligt att hålla mille fundersam nångång =P

mamaMill sa...

Tycker jag inte ska behövas! Hålla mej fundersam alltså :P