onsdag 4 juli 2007

En vecka och två dagar kvar!

Nu är det väl typ en vecka sen jag skrev igen, men det har inte hänt så mycket.. Mitt och sötis liv ser typ likadana ut varje dag: jobb, fiska, se på film och sova. Ibland träna före fisket.. Men det är faktiskt skoj! Är så skönt att ha honom hemma och jag tänker ta vara på varje sekund!
Nu kom jag just hem. Vi har varit på stan en stund, hämtat like blanketter och söt har deklarerat. Söt blev kvar på stan och fikade, när han kommer hem ska vi kanske till västernäs, våran plan är att pappa ska fixa och visa sötis hur båten funkar så vi kan använda den sen. Han åker nämligen till kökar i två veckor sen så han måste visa idag!! Ikväll är det väl kalas som gäller, far fyller år imorgon. Har köpt boxer åt honom, färgglada och fina, hi hi!
Igår kom mitt Clis in till stan helt på egen hand! Duktig tjej! Vi gick till dinos och fikade med Johan, Camilla, Marie och Linda. Trevligt! Skönt att träffa lite folk! Man är ju inte så överdrivet social längre. Inte för att jag inte vill, tiden räcker inte till.. Men snart har jag tid, en vecka och två dagar kvar!!
Nu ska jag busa med mina barn!

Inga kommentarer: