onsdag 25 juli 2007

I`m Back







Då var man tbx igen, eller har ju faktiskt varit hemma i två dar redan.. Har bara inte orkat skriva nåt. Det var trevligt på Kökar, solade, drack vin och öl, åt kräftor och ost, spelade och hade det allmänt mysigt.
I måndags hade ja date med Marie på dinos, så vi satt där och snackade skit, sen gick vi ti rockoff, eller utanför, eftersom inte jag har ett pass. Kallt så satan va d! Men man kom ut och träffade lite folk!
Igår hade jag date med Cila och Ebba. Gick till Dinos och åt och drack och hade det trevligt. Ebba e ju bara för söt!
På kvällen var det kaffe och tårta i västernäs, bror min fyllde år. När Marcus och jag ansåg att vi fått nog gick vi ut och grävde mask, och sen åkte vi och fiskade.. he he
Ingen vidare fiskelycka måste jag erkänna.. Men en häftig sak hände! Marcus fick upp en stor sik på säkert 4-5 kg! Jag skulle hjälpa honom med den och då lossnar den.. oops.. Han var inte glad kan ja lova! Men det var INTE mitt fel, vet att han klandrar mig men det var faktiskt inte mitt fel, så det så!
Jahapp.. Borde gå in med mina studiestödspapper idag. Hyreskontraktet får jag inte förrän efter helgen tyvärr.. Borde ringa mor så ja får kopiera lite papper innan.. Mycket som ja borde göra men känner ja mig själv så lär väl ingenting bli gjort.. Borde städa oxå men ja ska nog gå i städstrejk nu tror ja. Tills man får hjälp!!!
Nu ska ja titta på våra bästa år!

Inga kommentarer: