fredag 27 juli 2007

Lätt som en plätt

I onsdags va jag ut. Det var trevligt! Gick ner ti stan vid elva först, gick ti dinos. Tror vi satt där ti två och sen gick vi ti Arken! Ja höll på att pissa ner mig i kön, smärta!
Tidigare på dan va ja o lämnade i studiestödspapper ti studieservic. Dagens goda gärning, ne e det bara hyreskontraktet som e kvar, borde få det i helgen! Sen ska vi bara sälja bilen, illrarna och hitta en ny lägenhet! Lätt som en plätt!
Nu ska ja just klä på mig och åka ti västernäs, mamma åker me Sofie ti Sthlm vid ett, och efter det så ska jag ha Sebastian.. Undrar vad vi ska hitta på, blir väl kanske o ta en glass på stan eller nåt..

1 kommentar:

Cila sa...

Sälja illrarna? Så de vart så nu. Usch va tråkigt gumman! :(
Va ska du sälja bilen för? :D :D
Vill ha, vill ha!! Kanske pappa vinner på lotto i helgen o kan köpa den ti mig! Viiiiill haaa! :D