torsdag 12 juli 2007

Illerfri lördagkväll



Slutade just jobba och nu sitter man här. Var en sväng till sparhallen när jag slutat och köpte middagsmat, tandkräm(!) och blommiga stövlar. Ska inviga dom ikväll, jag och syster ska plocka blåbär. Hoppas dom passar bara, orkade ju så klart inte pröva dom.. Får väl skylla mig själv annars.
Pratade med min mor när jag slutat och sa att vi som ska festa på lördag får vara i deras hus i västernäs bara vi plockar upp efter oss! Så det blir super, speciellt när dom lovat fint väder oxå, då kan vi ju lixom sitta ute! Och en annan sak jag tror att de flesta uppskattar är att det inte finns några illrar där, eller har jag fel =P? Ha ha..
Var och fiskade igår igen. Men det var en jävla massa ungar där och störde, morr! Men jag vann (och det är ju viktigast), jag fick en aborre och Marcus vart helt lottlös! HA HA HA!!


ARG
Nu e jag sur. Duktigt sur. Jag och M-L hade planerat att ta en fika idag (vi har planerat det i ett halvår nu, men hon har aldrig tid. o i sista stund skjuter hon upp det). Ja messar henne när ja e på jobb och frågar om vi fortfarande ska ta våran fika, eftersom jag vet hur det brukar bli. Hon svarar och undrar om vi kan ta det lite senare på eftermiddagen och ber mig ringa när ja slutat och det gör jag. Nå, hon sku ringa sen när hon hade träffat sin farmor o va d nu va, men det skulle inte ta så länge. Nej, just det. Kvart över fyra ringer hon (då står jag och lagar middag, eftersom att ja skule va hos syster kvart över fem och plocka blåbär). Jag orkade inte ens svara. Varför alltid??? Hon har verkligen inte tid för mig längre. Jag blir så jävla arg! Alltid samma sak. Och då satt jag hemma och väntade på att hon skulle höra av sig. Fan.

När vi sitter och käkar middag får ja mess av min syster, då regnar det för mycket för att plocka blåbär tydligen.. Det är tredje gången på en vecka hon skjuter upp det! Nu ska ja sluta planera mina dagar efter er, nu är jag jävligt trött på det här!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Är illern på bilden fullvuxen? hur tror du det går att ha iller om man har katt?

Cila sa...

Åh vad underbart!! Så vi får ha huset alldeles för oss själva? De ska såå sjungas!! :D Har ni Playstationet hemma va? Så slipper jag konka med mitt. :) Iiiih va jag längtar!

Anonym sa...

jaså det finns blommiga stövlar på sparis?! jag skulle faktiskt vilja ha ett par :P (trodde jag aldrig jag skulle säga :p)

how mucho they costo? undrar ja då :)
/mille ^^ (tydligen en ny trend det där att lämna en bokstav :P)

wimsis sa...

dom kostade 11 euro! Dome faktiskt riktigt söta!

wimsis sa...

Jo, den är fullvuxen.. Jag vet personligen inte. Vi har haft våra med hund och det har gått bra. Men jag är liite tveksam till katt, då det är ett självständigt djur till skillnad från hund. Men ingenting är omöjligt!

Cila sa...

Åh gumman va slött att bli dissad! :/
Du, imorrn e de din sista dag på jobbet!! Wiiie!!
Å snart e de lördag! :D