onsdag 18 juli 2007

Är du dum eller kommer du från Sund?








Idag känns det faktiskt som att jag fått någonting gjort. Vaknade redan vid nio (!) händer inte alla dar! Låg i sängen och drog mig ett tag, sedan gick jag upp och skar upp svamp som jag fick av min bror igår. Stekte den och käkade frukost. Sedan vart jag lite inspirerad av att städa (måste ta vara på de få stunderna som kommer), så jag diskade, dammsög och torkade golven. Dagens goda gärning. Men finns nog mycket mer att göra.. Ser alltid så stökigt ut när d står en massa grejjer överallt..
Sen ringde jag till Milis och så bestämde jag mig för att åka ut till sund. Så jag har varit där ett par timmar och snackat skit och busat me mitt gudbarn Leo! Han e ju bara för söt, och gud vad stor han har blivit! Han blir ju ett år om bara några veckor! Tiden bara springer förbi!
Så, nu är frågan om man ska orka städa nå mer, och om man faktiskt ska gå ut och gå i det här vädret. Känns inte alltför lockande..

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Har du lite av din överloppsenergi kvar att dela med dej av?! :p

wimsis sa...

hur mycket som helst! säg bara till :P

Cila sa...

Jösses va stor han har blivit!! :)