fredag 20 juli 2007

Håll ut gott folk

Inte för att ja har nåt att skriva men ändå.. Ha faktiskt varit och köpt miljöbensin nu. Marcus kom med! Tur för honom. Det gick smärtfritt alla fall.
Sen åkte vi och fiskade (surprise). Men fy fan vad det var kallt!! Höll nästan på att frysa ihjäl! Nu e söt duktigt nöjd, han fick tre stora abborrar + några små.. Jag fick.. en liten mört och en lika liten abborre. Nåja, han måste ju få vinna någon gång oxå.. Så nu har han just fileat fisken och ska just tillaga den. Jag hoppas på att bli bjuden på middag av syster eftersom ja snart blir hämtad och inte hinner fixa käk på den tiden..
Så nu bär det just av till Kökar, så nu får ni alla som faktiskt bryr sig och som faktiskt läser min spännande blogg vänta tills på söndag innan ni får nåt mer att läsa! Håll ut!

3 kommentarer:

mamaMill sa...

Neeij!! Va ska jag göra hela helgen nu?! Jag lever ju för att sitta på blogger och snoka runt :P

Cila sa...

Haha, jag håller med föregående talare!! Va tusan ska jag göra nu då??

Men ha de s trevligt du.. :P

mamaMill sa...

haha, jag använde just den repliken i min egen blogg.. :P