lördag 28 juli 2007

Ryggrad

Jag har sååå tråkigt! Gick upp halv tio för att åka till västernäs o gå ut med hundarna. Va där till tolv ungefär, kom hem och sen dess har ja legat på soffan. Mycket givande. Tror ja ska åka o våldgästa min syster så får hon bjuda på middag..
Och vet ni va? Ikväll ska vi festa! Synd bara att Johan och Mille jobbar så länge!! Men vi ses sen alla fall!
Igår var oxå en slapp dag. Åkte ti västernäs nästan direkt efter ja vaknat, blev bjuden på lunch. Sen åkte jag och Batti ti Kalmarnäs och så la ja honom och sova en timme. Sen åkte vi ner till stan, gick till Robert`s och drack kaffe och åt glass. Sen började det regna.. Batti ville titta i leksaksaffären vilket resulterade i tre nya små bilar till samlingen.. Sen började ideerna ta slut men vi gick till zooligan och tittade på djur. Sen va buset nöjd, och vi kunde åka ti tbx ti Kalmarnäs. När vi var där spelade Jordgubbs-Lisa på PS. Riktigt skoj, lagom svårighetsgrad för mig oxå :P
Lagade köttbullar och makaroner gjorde jag oxå. Så jag skötte mig riktigt bra! Och Sebastian var en ängel hela dagen! Så söt!
Senare började jag och Marcus titta på entourage, då messade Jenny från (ex)jobbet och ville att jag skulle komma med ut, då va tydligen många från med. som va där.. Madde fick ångest! Vill vill vill! Men har inte råd och ska va hundvakt.. Skit. Det slutade med att dom gick till Dino`s innan så ja cyklade ner dit! Så skoj att träffa dom igen! Skulle ju kunna tro att d va ett år sen ja slutade och inte två veckor sen.. ha ha.. Skulle ha blivit bjuden till Arken, men ryggrad som man har så tackade jag nej, tog min cykel och cyklade hem och la mig i en varm och gosig säng med en varm och gosig karl! Så mysigt.
Vi syns ikväll alla glada!

Inga kommentarer: