fredag 20 juli 2007

Miljöbensin??

Har redan hunnit vara duktig trots att klockan bara är tolv. Jag följde med Marcus till avancia och tränade vid halv elva. Så nu e ja nytränad och nyduschad.
Christian hade ringt när vi va o tränade, ringde upp och han ville att jag skulle åka till byggvaruhuset och köpa miljöbensin.. hmm.. man täcks ju inte säga nej, men jag är väl inte riktigt den tjejen som känner sig hemma på byggvaruhuset (tro det eller ej). Men nu har man ju redan sagt att man ska göra det så. Försöker febrilt övertala Marcus att han ska göra det men d funkar inte riktigt. Men han MÅSTE komma med mig alla fall! Så e d! Sen måste jag till alko och köpa vin, och åka ti västernäs och hämta min öl..
Sen vid fem kommer Malin och hämtar mig, hoppas dom bjuder på middag. Och vid sju går båten. Om man skulle ta och börja göra nåt nu kanske!

Inga kommentarer: