torsdag 19 juli 2007

Klappat och klart

Älskar dig så
Nu är det då bestämt. Jag ska plugga på högskolan här i höst. För er som inte visste det så blev jag antagen i Halmstad oxå. Men jag blir kvar här. Fast jag känner mig som världen elakaste människa. Marcus har ju tagit en större lägenhet i halmstad för att jag skulle komma dit, och nu gör jag inte det.. Förlåt älskling! Men det kanske blir bäst så här ändå.
Känns lite som att jag kansle skulle inkräkta lite på hans liv om jag skulle flytta dit nu. Han har ju byggt upp ett helt annat liv där, med nya vänner, ny skola, ny miljö, ja allt. Känns så konstigt, för ett år sedan hade jag gjort vad som helst för att få följa med honom, och nu, när jag kan så väljer jag ändå att stanna hemma.
Men så länge jag har dig, och vet att det är vi och att det så ska förbli, oavsett var vi är nånstans, så ska vi fixa det här. Det vet jag att vi gör, jobbigt lär det bli. Men det är ingenting vi inte klarat förut.
Dessutom samarbetar högskolan här med högskolan i halmstad, så då borde jag kunna göra mina praktiker där! Och då kommer vi ju att ses mycket mer än vad vi gjort det här året! Jo, det här blir nog bra det!

1 kommentar:

Cila sa...

Klart att ni klarar det där! Baggis för er! Kramis