tisdag 17 juli 2007

Bildbomb!
















I lördags var det ju då fest! Skoj va det! Satt i västernäs ute i solen så länge den var framme, och lite till.. Blev dock inget singstar eftersom jag lyckaes glömma mickarna i trunken på bilen. Jag blir så trött på mig själv! Alltid är man så tankspridd!
På söndagen var jag duktig, åkte ti kalmarnäs och plockade blåbär, åkte hem och lagade paj! Mumma! Sedan åkte vi iväg och plockade svamp, hittade dock inte så mycket men det räckte till varsin macka åt Marcus och mej. Mumma igen.
Igår hade jag tråkigt, åkte och pratade med far min ett tag, sen mötte ja upp Marcus på stan och gick och köpte lite fiske grejjer :p ! Sen åkte jag hem, slappade lite och sen var det dags för promenad, var ute en timme och 20 min. Sen hem, duscha på tre sekunder, åkte till västernäs och grävde mask, sen ti järsö och fiska! Jag vann! Fick upp tre aborrar varav en var jätte stor! Den sparade vi och gav till min bror. Tyckte jag var jätte duktig som hade rensat den och fixat den. Men sen tyckte ju då min bror att jag kunde ju nog ha gjort på ett annat sätt.. Då blev ja sur. Passar det inte så får det va! Finns säkert nån annan som vill ha min fisk! Så det så!
Idag har ja varit på fik med Cila! Åt pasta och drack sprite på dinos! Mumma! Efter ett tag kom Johan och Mille dit oxå. Trevligt. Fast vi jan tyvärr inte träffas så länge! Men men.. Sedan gick Cila och jag till Kappahl, Cila köpte kläder till lilla Ebba! Super söta va dom! Madde köpte leggings, inte lika söta =)! Efter det gick vi och hämtade resekataloger.. Har bläddrat lite i dom nu. Vill åka nuuu! Hur ska man orka vänta??? Nåja.. Tiden går väl snabbt antar ja.

3 kommentarer:

mamaMill sa...

oh my god!!! jag ser ut att ha samma friss som Johan på sista bilden :D

mamaMill sa...

HHAHAHAHAHAHAHAAAHHA!! Sitter inte Cila på arkens skiteri på första bilden?! Proffsig bild! ^^

wimsis sa...

jajamensan! d e där man tar dom bästa bilderna :D