lördag 9 januari 2010

Uppdatering

Nu börjar allt kännas lite lättare, jag kan prata om det utan att börja gråta och jag till och med lägga det åt sidan och inte tänka på det konstant.

Skolan har börjat igen och jag är absolut inte motiverad, det känns som den här kursen aldrig tar slut! Jag och flera till i klassen har inte fått studiestöd godkänt i vår eftersom vår lärare inte fört in våra betyg på avslutade kurser på våra studiekort. Tack så mycket. Så nu är jag fattig också :(
Jag har anmält mig till två kurser under vårterminen också, så att jag ska få praktiken i höst tillgodoräknad. Men oj vad jag kommer ha att göra.. Fattar inte hur jag ska hinna med allt :S

Min älskade syster med familj kom hem i torsdags! Hon ringde på kvällen och berättade lite om resan, de har förlovat sig där nere! Så roligt! Synd att man inte var med bara..
Tydligen så är även jag ihågkommen där nere, de var flera som hade frågat efter mig, bla. resturangägaren på min favorit resturang, hihi.
Men det är så roligt att det går bra för dom, hus har dom köpt och flyttar för fullt och nu har de även förlovat sig! Kunde inte blivit bättre!

Mindre roligt är att hundarna här hemma förmodligen har kennelhosta :( De hostar så fort de rör sig och spyr vitt skum... Det är andra dagen de håller på idag, hoppas verkligen de blir bättre snart. Bebisarna.

Inga kommentarer: