tisdag 19 januari 2010

Barn och mödravård

Idag började vi en ny kurs, barn och mödravård =) Kunde den komma mer passande? Nej, skulle inte tro det! Så den här eftermiddagen i skolan gick helt otroligt snabbt! Imorgon ska jag va i skolan mellan nio och fyra, så tur att det är ett ämne jag faktiskt e intresserad av för en gång skull. Och imorgon kanske vi ska åka till bb för ett studiebesök! Den här kursen borde alla gravida få gå på!

Och vet ni, jag har världens bästa vän jag skriver examensarbetet med, hon gav mig klartecken att åka på semester! Weee! Så nu har jag bara ett litet problem kvar, och det är ju då den ekonomiska biten (när handlar det inte om ekonomi..).. Min karl har tydligen stressigt på jobbet och har inte tid att prata med mig heller, fnys.
Tänker ta ett fotbad och florra i chips och dipp.

(Bebbe sparkar på riktigt ordentligt ibland, känns riktigt tydligt nu! Nästan så jag börjar undra om man kanske inte kan känna det utanpå magen snart.. Roligt är det alla fall =))

3 kommentarer:

Marie sa...

Oj, hoppas ni kan åka! det är ni värda! Njut av ditt fotbad å chips å dipp du nu. Love you! Puss

Cila sa...

Härligt!! Ska bli skoj att se vart de bär iväg :)
Florra på för mig me!
Puss

wimsis sa...

Hoppas jag också, ja nu har vi ju för första gången på snart ett år tid alla fall. Får hoppas att jag kan lösa det ekonomiskt också. Om man skulle ta och råna den där banken kanske..

Puss