onsdag 27 januari 2010

Bitter

Jag tror att jag är världens bittraste människa just nu.
Jag skrev ju igår om hur varmt och skönt jag hade hemma. Det jag inte hade upptäckt då var att det inte fanns något vatten i badrummet (överhuvudtaget), och endast iiiiiskallt vatten i köket, that´s it. Nåt jävla vattenrör hade alltså frusit till is. Detta ledde då till att jag fick packa min väska och så fick jag och hunden flytta hem till mor och far. Helt fucking underbart. Jag lipade och jag lipade.
Idag åkte pappa ut till huset och mitt i allt började vattnet komma. Och det är väl bra antar jag. Just nu litar jag överhuvudtaget inte på det där huset, så stannar kvar här nån dag till åtminstone tills ovädret är borta och den värsta kylan.
Till på köpet har jag nu bråkat med C. Livet är allt bra underbart.

2 kommentarer:

Marie sa...

men hjärta... går allt emot dig nu??? fika nån dag? Puss

wimsis sa...

tror faktiskt det.. absolut, e ju i stan nu så kvällar har jag i alla fria!

Puss