söndag 17 januari 2010

Tapeter

Redan söndag, dagarna bara springer förbi.. Fredagen spenderades hemma hela kvällen med Marie och Donya. Mys.
Gårdagen spenderades först i en annan del av Lemland (haha) hos Malin där vi busade med Mixon, sedan begav vi oss till västernäs och busade taxarna medan jag va social med mina föräldrar. Nästa och sista stop blev Jomala där Donya fick umgås med sin käresta Abbe, sötisarna, och jag fick börja arbeta! Jepp, igår var det tapetserande som stod på agendan, och fint blev det! Som tack för hjälpen blev jag bjuden på middag, kan tillägga att även min bror var där. Riktigt trevligt, men jag måste erkänna att jag var riktigt avundsjuk på öl, vin och rom & cola :(
Idag skulle det också tapetseras så kanske blir en dag i arbetets tecken igen. Får se lite..
Ja, just det! Nu har jag fått veta att jag ska göra min praktik på barnavd. här hemma i fem veckor från och med v. 12. Skitbra, detta betyder att jag och hjärtat KANSKE kan åka iväg på våran efterlängtade semester i februari! Detta beror då på hur långt, och bra det går för mig och Mia med examensarbetet.. Men vi brukar vara effektiva. Man kan ju alltid hoppas!

Jag måste även säga än en gång att jag saknar C massor.. Jag har i princip bara pratat med honom en väldigt kort stund sen han åkte... Älskar dig och saknar dig

4 kommentarer:

Cila sa...

Jo, jo!! Så kommer ni ner till Aonang!! :D
Nu får du se till att jobba arslet av dig!

wimsis sa...

Hihi, ja man vet aldrig!

Cila sa...

Farao va roligt de sku va! :) *håller tummarna*

Marie sa...

va fint du fick bloggen nu!